KLASA VIIIA NA WYCIECZCE W STOLICY

W dniach od 6 do 8 czerwca 2022 roku zwiedzała Warszawę. Do stolicy pojechaliśmy pociągiem PENDOLINO.Pierwszego dnia uczniowie przy wsparciu pana przewodnika zobaczyli Stadion Narodowy, Muzeum Powstania Warszawskiego oraz poznali historyczne i najbardziej charakterystyczne miejsca Starego Miasta. Piękne ogrody na dachu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego urzekły wszystkich. Niewątpliwą atrakcją był odpoczynek przy warszawskich fontannach. Temperatura była na dworze bardzo wysoka, więc niektórzy nie omieszkali ochłodzić się wodą. Zabawa była niesamowita. Wieczorem przejechaliśmy się do naszego miejsca noclegowego. Mimo, że dzień był męczący, to młodzieży wcale spać się nie chciało, więc cisza nocna nastąpiła trochę później niż została zaplanowana. Drugi dzień też był pełen wrażeń oraz z dodatkowymi atrakcjami. Zmiana warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza, piękne Łazienki i przejażdżka gondolą przed Pałacem na Wodzie, stara Praga ze swoimi atrakcjami, pyszna pizza na obiadokolację oraz na zakończenie dnia niesamowite wrażenia w Muzeum Chopina. Ostatniego dnia po wykwaterowaniu z hostelu, pojechaliśmy do centrum miasta. Zwiedziliśmy Pałac Kultury i Nauki, obejrzeliśmy Warszawę z innej perspektywy – 31 piętra omówiliśmy miejsca, które zobaczyliśmy i zwiedziliśmy. Na zakończenie udaliśmy się do Muzeum Techniki i trzeba było wracać do domu. Bardzo serdeczne podziękowania składamy panu Rafałowi Byczkowskiemu, który całą wycieczkę zorganizował. Rodzicom pani Anabelli Jank oraz Panu Szuszakiewiczowi oraz nauczycielom panu Markowi Siemborskiemu i pani Marii Byczkowskiej.