WYCIECZKA KLAS SZÓSTYCH

W dniach 13-17.05.2019r. klasy piąte naszej szkoły wraz z wychowawczyniami p. Dorotą Bobrowską i p. Marią Laskowską przebywały na wycieczce szkolnej. Pierwszego dnia udaliśmy się do wrocławskiego Afrykarium, które zdecydowanie jest wyjątkowym projektem, jakiego w Polsce jeszcze nie było. W ogromnym gmachu powstało nowoczesne oceanarium, w którym podziwiać można wodne zwierzęta z całej Afryki. Niektóre z nich wzbudzają strach, inne sympatię, ale na pewno były godne tego, żeby przyjrzeć im się z bliska. Drugiego dnia pojechaliśmy do Parku Narodowego Gór Stołowych, gdzie razem z przewodnikiem wchodziliśmy na najwyższy szczyt Szczeliniec. Świetną atrakcją były Błędne Skały, gdzie miejscami trzeba dosłownie przeciskać się pomiędzy wąskimi szczelinami skalnymi. Niesamowite wrażenie zrobiła na nas Kaplica Czaszek w Czeremnej. Kolejnego dnia udaliśmy się do Skalnego Miasta w Czechach, gdzie razem z przewodnikiem wędrowaliśmy przez dzikie, skalne labirynty oraz wąskie wąwozy Anenskiej Doliny. Po południu odwiedziliśmy Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdrój. Ostatniego dnia wróciliśmy do Wrocławia, gdzie razem z przewodnikiem zwiedzaliśmy Stare Miasto Szlakiem Krasnoludków. A na końcu był upragniony wrocławski Aquapark. Po wodnych szaleństwach, zmęczeni, ale pełni wrażeń udaliśmy się w drogę powrotną do Pępowa.

Maria Laskowska

GALERIAWYCIECZKA GÓRY

© 2016 Szkoła Podstawowa im. ppor. Klemensa Wickiego w Pępowie | Projekt i realizacja: Baltic Trend - projekty marketingowe